Ett nytt liv

Wow, sist jag bloggade, då hade jag precis träffat min kille.
Jag var nykär, och tyckte att jag hade träffat världens finaste snubbe.
Det tycker jag fortfarande.
På den tiden handlade livet mycket om kompisar, festa, konserter och bara massa skoj,
tänk hur saker kan förändras!

Saker har definitivt förändrats! Till det bättre :)
Jag är förlovad med Mr C, fick världens finaste Theodor den 18e juli i år och nästa sommar ska jag bli Mrs C.

En grej med att vara nybliven mamma är att man inte vet någonting.
När Theo föddes och jag fick honom i mina armar, hade jag inte den blekaste aning om hur man höll i ett spädbarn. Byta blöja? Hade jag aldrig gjort.
Amma? Tanken på att amma innan Theo kom var lite obekväm, det kändes fel, för sexuellt.

Nu, när Theo är 7 veckor gammal fungerar det på rutin, blöjor byter man i sömnen, och Theo brukar somna hängandes över min ena arm.

Dock så blir man fortfarande nervös för ingenting, minsta lilla hostning, konstigt ljud eller att han känns det minsta varm gör mig nojjig. Därför är det tur att man har mamma (mommo), henne ringer jag så fort jag blir funderar över något Hon lyckas alltid lugna ner mig snabbt.

Idag ska vi iväg till mitt gamla jobb för att visa upp pysen, spännade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0